poniedziałek, 16 stycznia 2012

Początki bywają trudne:)).

Hello dolls!
Jestem licealistką i tegoroczną maturzystką. Pomysł o założeniu bloga był absolutnie spontaniczny. Blog określam teraz dotyczącym stylu, mody i urody, chociaż już przypuszczam, że umieszczane posty będą wyłamywać się z tych ram, ponieważ mam dużo do powiedzenia nie tylko na ww. tematy. Postaram się pisać dosyć systematycznie i ciekawie, coby przykuć najpierw Waszą drodzy czytelnicy uwagę oraz zachęcić do odwiedzenia http://thanksgodimawoman.blogspot.com/ w ogóle, a następnie mam niecny plan zatrzymania Was tutaj :)).

Wybaczcie mi bałagan, który panuje  w tym momencie na stronie głównej, ale dotąd nigdy nie zajmowałam się blogowaniem oraz nie jestem za pan brat z informatyką wobec czego potrzebuję troszkę czasu, aby wszystko ogarnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz